popup sign form

17 ביולי 2012

10 טיפים בנושא שמלות לנשים מלאות


עכשו כשהשמלות חזרו בגדול לאופנה וממלאות את כל החנויות בשלל צבעים, גזרות ואורכים קבלו 10 טיפים בנושא שמלות לנשים מלאות:

1.               קני שמלה המתאימה למבנה הגוף שלך:
אף אחד לא יודע איזו מידה רשומה על התווית ובחירת השמלה המחמיאה למבנה גופך יגרמו לך להראות רזה יותר מאשר להדחס לשמלה במידה קטנה יותר. מידה קטנה מדי תדגיש את הבליטות והגלגלים במקום להחמיא לקימורים. זה לא אומר ללכת על בגד גדול – מראה אוהלי ורחוק מן הגוף מצד שני גם לא יעשה את העבודה. גם שמלות מקסי שעכשו כל כך באופנה יכולות להתאים לנשים מלאות ולהסתיר אזורים בעייתים (שימי לב שאין יותר מדי או פחות מדי בד בשמלה ויש אפשרות ללבוש חזיה נוחה)

2.               מיצאי שמלה סקסית שמדגישה את נכסייך
אם את בעלת חזה גדול, לכי על מחשוף גדול, בצורת וי או קולר. שמלות קולר יכולות להתאים גם לחזה קטן, או לכתפיים רחבות ולגרום להן להיראות פחות נוקשות ע"י משיכת תשומת הלב לאזור הפנים. אם יש לך רגליים יפות ביחרי שמלה שמסתיימת בגובה הברך. שמלת מעטפת תדגיש מותן יפה, ותטשטש את אזור הבטן איתו יתכן שלא תרגישי בנוח. אם יש לך כתפיים, צוואר ועצמות חזה יפים, תוכלי ללבוש שמלה החושפת את הכתפיים. הזהרי מחשיפת יתר: שמלת מיני ומחשוף נדיב ביחד יהיו כבר יותר מדי...

שמלה סקסית שמדגישה את הנכסים

3.               טיפ חכם על שמלות פטיט (לנשים קטנות)
אם את מלאה ונמוכת קומה, שימי לב שהשמלה מסתיימת בגובה או מעל הברך. במבנה גוף קטן שמלה לא נכונה בקלות מאפילה על הגובה.  ע"י חשיפת הרגלייים בשילוב עקב גבוה את תיראי הרבה יותר גבוהה ובעלת פרופורציות נכונות.

4.               שמלה בגזרת A מחמיאה לרוב מבני הגוף
לרוב הנשים, אם הן מלאות או לא, יש אגן וירכיים רחבים יותר מרוחב הכתפיים. שמלה בגזרת A נצמדת למותן ולאגן ואז מתרחקת באלגנטיות מהירכיים. גזרה זו מחביאה את את האזורים הבעיתיים של הישבן והירכיים. אם את רחבה למעלה ובעלת מותן צרה, גזרת A תוסיף נפח לחלק התחתון תשווה לגופך מראה יותר מאוזן.

שמלה בגזרת A שנצמדת מתחת לחזה ומדגישה את המקום הכי צר בגוף


5.               הצטיידי בלפחות שמלה אחת שאת יכולה לזרוק על עצמך ברגע
שמלת יומיום מחמיאה עשויה מבד נוח כמו כותנה, ג'ינס, סריג נושם מתאימה ליום קיץ או אביב, לסוף השבוע, או לעבודה אחריה. שימי לב שהשמלה שאת בוחרת מחמיאה לקימורייך ולא משווה לך מראה מרובע   או ישר.

6.               הצטיידי בלפחות שמלה שחורה אחת שמתאימה לך כמו כפפה
כל אישה בכל מידה צריכה שתהיה לה שמלה שחורה קטנה וסקסית. שדרגי אותה לערב עם תכשיט מפואר, נעלי עקב ותיק קטן, או הפכי אותה לפשוטה עם איפור קל וקרדיגן מלמעלה. עם שמלה כזו תמיד תהיי מוכנה לכל ארוע שמגיע בהפתעה בתוספת האבזור הנכון.

אדל בשמלה שחורה קלאסית


7.               שמלה עם ז'קט תואם יכול להיות מראה נהדר לעבודה
לבוש עיסקי הולם הוא חובה במלתחה שלך, אם את במקצוע המחייב מראה מחויט. ז'קט מחויט מעל שמלה יעדן את מבנה גופך, ויתן לך מראה אופנתי.

8.               נעליים מתאימות ישדרגו את שמלתך פלאים
נעלי עקב תורמות רבות למראה הכולל כאשר בוחרים שמלה. יש להם אפקט פלא סקסי על רגלי נשים והם משפרים את הדרך בה את עומדת ומחזיקה את גופך. המנעו מנעליים עם רצועות על הקרסוליים אשר חותכות את מראה הרגל הארוכה (על אחת וכמה אם יש לכן קרסוליים עבים).

נעליים מעניינות משרגות את המראה


9.               אבזרו שמלות חלקות ותנו להם ייחוד
ארנק אופנתי או תיק בשילוב שרשרת יכולים ליצור מראה שלם. שימו לב שתהיה פרופורציה בין גודל האביזרים לגודל הגוף. תיק קלאץ' קטן יכול ליצור אפקט שכל השאר יראה גדול יותר. אביזר יחידי ומודגש יקנה לבגדייך מראה מסוגנן וייחודי.

10.          צרי לוקים שונים ע"י שימוש בחלקים עליונים משתנים
אם יש לך שמלה ללא שרוולים אך את מוטרדת מחשיפה של זרועות מלאות, מצאי שרוולון מתאים, קרדיגן, של או צעיף שיאפשרו לך לחשוף לפי מה שמתאים לך. 

שמלת מקסי סקסית שמטשטשת אזורים בעייתייים