popup sign form

5 במרץ 2013

שחור ולבן – זה הצבע שלי


אחרי שמאסנו כבר ב-50 גוונים של אפור, הגיע הזמן לחתוך עניינים ולבדוק קצת יותר לעומק בין שלל הטרנדים לאביב-קיץ 2013 (ותאמינו לי יש יותר מדי העונה...) את הטרנד החדש שסוחף את הארץ – טרנד השחור לבן.

מה לא נאמר כבר על הצמד הזה – שחור ולבן? צבעים קלאסיים נצחיים, זוג שהם הפכים אחד של השני אך נראים טוב יחד, שכל אחד מהם מתאים להמון צבעים, שהם ממלאים תפקיד של מאזנים את ההופעה בנוכחות צבעים אחרים, שהם זוג צבעים שלמדו בשנים האחרונות לקבל לצידם צבע דומיננטי נוסף ולתת תוצאה מתוחכמת של שלושה צבעים שהולכים נהדר יחד ועוד ועוד...

אחרי שהבנתי שאי אפשר להתעלם מהנוכחות של הטרנד הזה, ולמען האמת אני אפילו מחבבת אותו מאוד ממבט ראשון אפילו (הפעם דילגתי ללא היסוס על שלב החשדנות עם כניסת הטרנד הזה – בניגוד לחלק מהטרנדים האחרים המצריכים תקופת הסתגלות) – אפשר להתחיל לבדוק את האפשרויות ליישום אקטיבי והטמעה מלאה שלו בארון הבגדים.

השראות ישירות לזוג צבעים הלא מוזר הזה כבר נצפו על מסלולי התצוגה של טובי בתי האופנה באירופה והיוו, לפחות בעיני, סיפתח מעורר תיאבון לבאות:

משמאל לימין: Prada, Moschino, Roberto Cavalli, Marc Jacobs


משמאל לימין: Balmain, Marc Jacobs

 הטרנד מאופיין בהדפסים המשלבים שחור ולבן בצורות שונות. הרעיון הוא לא שילוב בנאלי של חולצה לבנה ומכנס שחור, אלא פרינטים מעורבים שיגיעו בצורת פסים (אופקיים, רוחביים אלכסוניים או גליים), פרחים, צורות גיאומטריות (משבצות, משולשים, ושאר מצולעים וצורות הנדסיות), הדפסי חיות, נקודות, הדפסים רומנטים ודוגמאות תחרה – בקיצור מכל הבא ליד.
  
 מה שיפה ופותח אפשרויות רבות מבחינת שילוב פריטי שחור-לבן עם שאר המלתחה שלנו, הוא שהטרנד אינו מוגבל לפריט מסוג אחד אלא מופיע גם בחולצות, מכנסיים, שמלות, ז'קטים, נעליים, תיקים ואקססוריז, כך שכל אחת יכולה לבחור את הטרנד בפריט המתאים לה, לשלוט במינונים ולשלב אותו בקלות.

מימין לשמאל: נעליים- ספרינג 250 ₪,  שמלה- הוניגמן 200 ₪,  חולצה ארוכה- adikastyle.com   219 ₪,   מכנס-  H&M 119 ₪, ז'קט- טוונטי פור סבן 250 ₪


טרנד כזה יכול להיות מחמיא במיוחד אם משתמשים באפקטים הויזואלים של משחקי השחור ולבן כדי ליצור אשליה אופטית של גוף חטוב:

מימין לשמאל: שמלה מחטבת בשילובי בדים של קרייזין ליין – 329 ₪, שמלה עם קווי אורך ופפיון של פוראבר 21 – 129 ₪, ושמלה עם פסים אלכסוניים לקבלת מראה של מותן צרה – רונן חן – 690 ₪.


שימו לב שפסים לרוחב לא מתאימים לכל אחת ויש להם נטיה לשוות לנו מראה רחב יותר. יש מקרים שהם אף סוג של "סרט מדידה" לרוחב הגוף, עובדה לא מחמיאה ללא מעט אנשים..... אם בא לכם על חולצת פסים אבל בלי להיראות רחבים, שלבו אותה עם עליונית או ז'קט פתוחים שישברו את הפסים ויתנו לכם שני קווי אורך שתמיד עושים רק טוב לגוף.

הדרך האהובה עלי ללבישת הטרנד היא דווקא בשילוב של צבע שלישי חזק להוספת ענין ותחכום בהופעה. צבע חזק יכול להיות ורוד פוקסיה, אדום, קוראל, ירוק דשא, כחול רויאל, צהוב וכו'. את השילוב הבא יצרתי מפריטים קיימים אצלי בארון (אל דאגה בקרוב יתווספו לארוני פריטי שחור לבן נוספים, אין ספק בכך!)

שמלת מיני בגזרת A בהשראת שנות ה-60,  נקנתה בארה"ב לפני כשלוש שנים, ז'קט ורוד-תות מזארה, תיק ערב שחור עם חרוזים מארה"ב, עגילים בסגנון וינטאג' של שלי דהרי, נעליי פיפ-טואו מאיטליה של Enzo Angioloni.

פשפשו בארון, רוב הסיכויים שתמצאו פריט שעונה על הגדרת הטרנד הנ"ל או לפחות יהיה חלק מלוק עתידי שתבנו עם רכש חדש שתיקנו בחנויות. תהיו בטוחים שהן כבר מלאות בו.... בהצלחה!