popup sign form

26 במרץ 2013

ליל סדר בסטייל


יצא השנה, אחרי לא מעט התחבטויות, שיחות טלפון ושכנועים בתוך המשפחה שנערוך את ליל הסדר אצלי בבית. זו הפעם הראשונה שהיה לי העונג והאתגר להרים את הערב החגיגי הזה, ומי שמכיר אותי יודע שאם אני לוקחת על עצמי פרויקט כלשהו  אני חייבת לעשות אותו הכי טוב שאני יכולה, בסטנדרטים הגבוהים שלי ועם הקפדה על הפרטים הכי קטנים.

מיותר לציין שההכנות התחילו כבר שבועיים לפני, עם תכנון מוקדם של חלוקת האוכל, מי מכין ומי מביא מה. כחובבת עיצוב והום סטיילינג מושבעת, גם הנושא האסתטי מן הסתם זכה ליתר תשומת לב, על אחת כמה וכמה שכישורי הבישול שלי (לפחות בעיני עצמי) הינם סבירים ותו לא, כך שאמרתי לעצמי שאם חלקי בבישולים לא יצא משהו, לפחות יהיה נעים ויפה סביב השולחן J

בעלי היקר הכין את הקניידלעך למרק שיצאו אוורירים וטעימים מאוד (של קנור), וגם אורז עם צימוקים, ואני השלמתי עם דג סלמון בתנור, סלט וולדורף, סלט חסה בחמוציות וצנוברים, חרוסת עבודת יד, וקינוח מדהים של תותים בקציפה עם שוקולד מלמעלה. כולם יצאו להפתעתי הרבה טעימים מאוד. את השאר הביאו אמא שלי וגיסתי -הבשלניות המעולות.

התותים עם הקציפה והשוקולד, וברקע הקניידלעך המעולים של קנור

כמו שאתם מבינים נושא הלבוש לליל הסדר קיבל הפעם עדיפות שניה. אם כי נראינו כולנו נהדר, אתם בטח תוהים מה לבשתי לכבוד האירוע; הסתפקתי הפעם בשמלת מעטפה שחורה ונוחה ואבזרתי עם שרשרת   bubbles  אוברסייז בצבע קרם, עם נעל שטוחה כיאה למארחת המתרוצצת.

שרשרת באבלס מרשת "עונות" - קניתי שבוע שעבר עם לקוחה - אחת לה ואחת לי :)

מה שבטוח שהמרוויח העיקרי היה שולחן (ומי שישב לידו) שזכה לתשומת לב והלבשה נאה. כמובן שגם שאר הבית נקרא למסדר המפקד ואפילו הספקתי לגמור לסדר את פינת הטלויזיה של הילדים שלאחרונה עברה שיפוץ וקיבלה פרקט, כורסה חדשה, שטיח שסרגתי מחוטי טריקו ועל הקיר קולאז' תמונות קטנות ומקסימות של בני המשפחה וטיולים במקומות יפים.

פינת הטלויזיה לאחר השיפוץ. תודה לבעלי ההנדימן שהסכים בשעה חמש אחה"צ של ערב הסדר לתלות את התמונות

לצד ריחות של בישולים, הבית התמלא גם בפרחים רעננים, שתרמו מאוד לאווירת החג והיוו קבלת פנים מושלמת לאביב שבפתח. לא הזנחתי אפילו את חדר האמבטיה שזכה אף הוא לתשומת לב לשוהים בו.

חדר האמבטיה - פרחים על ימין  ועל שמאל
קאלות חגיגיות בצילינדר זכוכית בכניסה לבית

השולחן כוסה במפה פרחונית כפרית בצבעים כחול-מוקה-שמנת (של GOLF & Co.), עליו סידרנו את סט הכלים החגיגי בצבע לבן עם פס כסף עדין. ליד כל צלחת הונחה מפית כחולה עם עיטור, מגולגלת בחבק כסוף. לכל אורח חיכתה על הצלחת שקית בד בצבע שמנת המכילה שוקולדים. לכל שקית הוצמד פתק עם שם האורח – תשומת לב אישית שבאותה הזדמנות פתרה גם את בעיית ההושבה סביב השולחן. קישטתי את השולחן עם שני כלי זכוכית שקופה המשלבים פרחים צפים ונרות, כלי אחד שטוח ואחד על רגל גבוהה לקבלת נוכחות.

תודה לבתי שלי על העזרה בעריכת השולחן!

פרחים ונרות - שילוב מצוין

תשומת לב אישית לכל אורח ופתרון מצוין לבעיית מי יושב ליד מי

מה אני אגיד לכם? היה טעים, נעים ומאוד מוצלח. היה אפיקומן, היו מתנות, צחוקים של ילדים ומצב רוח טוב עם יינות משובחים. לא מעט עבודה לפני, וגם קצת אחרי, אבל הסיפוק.... לראות את כולם יחד, שרים, נהנים, מתענגים על האוכל והעיקר – שמחים, שמחים....

מאחלת לכולכם המשך פסח שמח, צמיחה, התחדשות, פריחה ויצירה!  

תגובות והערות יתקבלו בשמחה :)