popup sign form

8 במרץ 2013

מאירועי יום האישה הבינלאומי


 זה היה שבוע אינטנסיבי במיוחד, ששוריין אצלי ביומן כבר לפני שבועות ואף חודשים. האירוע: יום האישה הבינלאומי. מן הסתם, במקצוע שלי, אופנה וסטיילינג הם מעוז נשי שהכי טבעי לעסוק בו ביום חגיגי זה.

אז השבוע שלי כלל ארבע הרצאות בסטיילינג ותדמית לקהלים שונים: התחלתי בשתי הרצאות בשני בתי ספר לציבור המורות (אחד בקרית אתא ואחד ביקנעם), הכוללות דגשים על הופעה נאותה ומכובדת לעבודה - משימה לא פשוטה, על בסיס יומיומי, תחת עיניהם הבולשות של הילדים, כשהמטרה היא להיראות כל יום אחרת, עם הופעה שתהיה גם מעניינת וגם נוחה, גם מגוונת וגם מוסיפה יראת כבוד למקצוע שאיבד כל כך הרבה מסמכותו, לצערנו, בשנים האחרונות.

השבוע המשיך בהרצאה נוספת לנשות המעבדה המחוזית של קופת חולים כללית חיפה וגליל מערבי, שהתחילה ב 8:30 בבוקר וריתקה כ-40 נשים נהדרות שעושות עבודה מדהימה מול המבחנות והמיקרוסקופים, ובלעו בשקיקה כל המלצה שלי.

אני על לוח המודעות של הכללית
מתיישבים... ותיכף מתחילים

הדובדבן שבקצפת שחתם את השבוע היה הפקה נהדרת של ערב שלם לנשות קיבוץ יסעור. אירגנתי מראש דוכני מכירה של תכשיטים, בגדים ואקססוריז. עמית, רכזת התרבות של הקיבוץ עמלה רבות על קישוט המועדון והוסיפה טאצ'-אפים אחרונים להנעמת הערב, כולל נרות, פרחים, סנגריה ריחנית, הכל באווירה חגיגית ומיוחדת. 



הכורסאות המפנקות במועדון הקיבוץ

כוסות שתיכף יתמלאו בשמפניה ושוקולדים עם הדפסה "במיוחד בשבילך"
המסך פתוח, המקרן כבר עובד - הכנות אחרונות שלי

התכשיטים המקסימים של "LoveNaomi"


מתיישבים ומתחילים...

כל אישה הביאה משהו לאכול מפרי ידיה, ואחרי שכולן התמנגלו, רכשו, וקשקשו הגיע תור ההרצאה שלי. דיברנו על חזיות ומחטבים, מבני גוף שונים ואיזה גזרות הכי מחמיאות להם, איך בונים מלתחה חכמה ואיך משדרגים עם אקססוריז.




 אבל שיאו של  הערב היה המהפך שהכנו לאחת מחברות הקיבוץ, מירי, אישה מקסימה, מנהלת משאבי אנוש בחברת היי טק. בתחילת ההרצאה הצגנו את מירי כפי שהיא, ובסוף ההרצאה הכנסנו אותה במראה החדש הכולל ביגוד שהכנתי עם מירי מראש, אבזור, עיצוב שיער ואיפור. תודות מלאות אהבה ופרגון לחברתי המאפרת המדהימה רויטל דרום, חברת הקיבוץ, על העבודה הנפלאה באיפור ועיצוב השיער שתרמה מזמנה וכישרונה הנדיר לביצוע המהפך. מביאה לפניכם תמונות של "לפני" ואחרי"....

לפני...
אחרי...

ואיך אני חגגתי את יום האישה? הצלחתי למצוא שעה פנויה אתמול בבוקר לאכול ארוחת בוקר מפנקת עם בעלי אהובי היקר, קצת לפני שהתחילו ההתארגנויות וההתרוצצויות לקראת הערב....


אתם בטח חושבים שיש את שישי-שבת לנוח.... אז זהו, שלא... מחר יש לבני החמוד יומולדת 8 וכל המשפחה אצלי לצהריים על האש. כיף גדול, אבל לנוח -  כיאה לפולניה, אני כבר אנוח בקבר...:)