popup sign form

3 במאי 2014

לחשוב בשלושה צבעים

האמהות שלנו תמיד לימדו אותנו ששחור ולבן הולכים רק עם שחור ולבן: אם יש לך שמלה בשחור לבן, אז הנעליים והתיק צרכים להיות שחור/לבן, וגם התכשיטים שחור או לבן. היום, האינטיליגנציה האופנתית כבר במקום אחר וחוקי המשחק השתנו: הפתיחות, הרצון להיות נבדל מהעדר ולהביא את הסטייל האישי לידי ביטוי לימדו אותנו להעיז יותר ולחשוב בשלושה צבעים.

רוצה להכניס ענין ואמירה אישית להופעה שלך? שלבי עם צבע שלישי דומיננטי או קונטרסטי כמו למשל: אדום, כתום, וורוד פוקסיה, ירוק  בהיר או ירוק מכבי חיפה, טורקיז, כחול רויאל, צהוב, וצבעי ניאון. וכלל ה"שלושה צבעים" נכון גם לכל ההופעות האחרות שתיבני מארונך: לוק בשלושה צבעים תמיד יהיה מעניין יותר ומתוחכם יותר!

אז כחובבת מושבעת של המשולש האופנתי שחור-לבן-צבע שלישי (ולמי שלא שם לב הלוגו של הבלוג וכרטיסי הביקור שלי הם בשחור-לבן-פוקסיה), צילמתי ככה היום על הדרך, ספונטני לחלוטין ובלי הכנה מוקדמת (אפילו השיער שלי לא ממש עשוי), כמה תמונות על רקע התחנה החדשה שזה עתה הותקנה מול הבית שלי, בדרך למסעדה (כשכל המשפחה מחכה באוטו שאסיים להצטלם):
















חלקכם אולי יחשוב שנורא קשה להתאים למכנס הזה עם הפרינט השחור-לבן טופ. אז האמת היא שיש הרבה אפשרויות וזה ממש פשוט: כל טופ חלק בצבע קונטרסטי (מרשימת הצבעים שהזכרתי למעלה) יתאים. כמובן גם שחור או לבן הולכים, אבל אם אתם מחפשים להקפיץ את הלוק  - הוסיפו אביזרים בצבע שלישי (שרשרת, עגילים, צמידים,תיק, נעליים, כובע, חגורה....).

שיהיה בהצלחה, ואל תפחדו להעיז!!!!

חולצת אוברסייז ירוקה: StyleRiver (משנה שעברה)
מכנסיים בפרינט שחור-לבן: H&M
שרשרת: שלי דהרי
סנדלי פלטפורמה: Steve Madden (מארה"ב)
משקפיים: יבוא אישי, להשיג בחנות הפייסבוקית שלי "דפני פריטים עם סטייל"

תודה לשלי הבת המתוקה שלי שצילמה ולבנים שחיכו לנו באוטו בסבלנות :)
שיהיה שבוע מעולה וחג עצמאות שמח!


דפני