popup sign form

12 במאי 2014

זה הזמן ל-גוווווווולללללללל!




יצרנית השעונים השוויצרית סווטש, משיקה בימים אלה שעון בהשראת המונדיאל, לרגל  גביע העולם 2014 שיערך בברזיל. מונדיאל 2014 הוא הטורניר ה-20 של גביע העולם בכדורגל, והוא ייערך בברזיל בפעם השנייה בתולדותיה, לאחר שאירחה לפני כן את הטורניר ב-1950. זוהי סיבה מספיק טובה ליצירת השעון החדש שנקרא  ENTUSIASMO(משמעות המילה בפורטוגזית- התלהבות) והוא כולל מוטיבים של כדורגל, בצבעי המדינה המארחת - ברזיל כמובן - ירוק, כחול, צהוב ולבן.

עיצוב לוח המחוגים מזכיר מגרש כדורגל.  צילום: יח"צ חו"ל


פרט קטן ונחמד בשעון הוא שדגל ברזיל מוטבע על לולאת רצועת השעון, שניתנת להחלפה בהתאם לקבוצת הכדורגל שהעונד אוהב – 31 המדינות השונות אשר משתתפות במונדיאל. השעון כולו בצבע ירוק ובעל לוח שעון אשר מזכיר מגרש כדורגל כשבאמצעו ציור של כדורגל, המחוגים והספרות בצבע כחול וצהוב:


 דגל ברזיל מוטבע על לולאת רצועת השעון, אשר ניתנת להחלפה בהתאם לקבוצת הכדורגל שהעונד אוהב.  צילום: יח"צ חו"ל



ואיך אפשר בלי קצת תרומה לקהילה (לא מזיק לשום חברת ענק בימינו): מותג סווטש התומך  בענפי ספורט שונים, בעיקר בקרב בני נוער וצעירים, יעביר חלק ממכירות השעון עבור תרומה לארגון GOL DE LETRA, המוכר ע"י UNESCO. הארגון נוסד ע"י שחקני הכדורגל לשעבר ראי ולאונרדו והוא עוזר לכ - 1,300 צעירים וילדים בברזיל בתחומי תרבות, חינוך, ספורט ועוד.

חווית הקניה מתחילה עוד בשלב העטיפה: קופסת השעון אף היא מיוחדת ומעוצבת בצבעי דגל ברזיל, עם חלון החושף את לוח השעון. הקופסא מעוטרת בציור המזכיר רשת של שער, על רקע ירוק דשא ולכל האורך מתנוססת המילה "גוווולללל!!" באותיות צהובות זוהרות.

הכיף מתחיל עוד בשלב האריזה: אריזה עם קריצה ספורטיבית (צילום: יח"צ חו"ל)
גם חברת  TISSOT - לא נשארה חייבת - אף היא פיתחה שעון לכבוד המונדיאל, במיוחד לאוהדי הכדורגל,  וקיים בו כרונו שכל ייעודו הינו למדוד את זמני המחצית, זמני פציעות, הארכת זמן של המשחק, שניות וכו', כמובן שהעונד הינו זה שמתפעל את השעון. השעון עוצב ברוח הצבעים של המדינה המארחת השנה: ברזיל - ירוק וצהוב כאשר על גב המנגנון מוטבע ציור של כדור כדורגל.


זכוכית קריסטל עמידה בפני שריטות
 גוף שעון עשוי פלדת על חלד עם מכסה אחורי מוברג  (צילום יח"צ חו"ל)


מנגנון קוורץ שוויצרי
מגיע עם רצועת עור פלדת אל חלד, בשילוב סוגר (צילום יח"צ חו"ל) 


אמנם בכדורגל אני לא מבינה הרבה, אבל את המבחן האופנתי השעונים האלו עוברים בגדול! 
משחק הפתיחה בין ברזיל לבין קרואטיה יתקיים ב 12 ליוני 2014, אז שיהיה לכולם אחלה מונדיאל, ובהצלחה לקבוצה שאתם אוהדים!

דפני

סווטש: מחיר לצרכן: 399 ש"ח,  להשיג ברשת חנויות סווטש ברחבי הארץ
TISSOT - מחיר לצרכן 1690 ש"ח,  להשיג ברשת החנויות אימפרס  ברחבי הארץ ובחנויות המובחרות