popup sign form

16 במרץ 2016

המדריך המקוצר לגבר הסטייליסטי - טיפים והמלצות לגבר הבוגר

נכון, זה בלוג בעיקר לנשים, אבל חשבתי לעצמי שבכל זאת, לא יאה ולא נאה להתעלם לגמרי מ 49% מאוכלוסית העולם...אז הפעם הפוסט מוקדש כולו לגברים, ואם אתן הנשים קוראות אותו (וטוב שכך) - מוזמנות להעביר את זה לבן הזוג.

בסופו של יום כל אחד רוצה להיראות טוב (בלי קשר למין, גובה, גיל או משקל). כל אחד רוצה לקבל מחמאות, להרגיש טוב עם עצמו, לחזק את הבטחון. אז קבלו טיפים לחיזוק האגו של הגבר שרוצה להיראות טוב יותר, מטופח, אבל לא בטוח איך...

גבר מטופח הוא כרטיס הכניסה לליבה של כל אישה.
לוק סטייליסטי ומוקפד מתחיל בראש וראשונה בהיגיינה אישית: דאודורנט ואפטר שייב הם חובה. הקפידו על ציפורניים נקיות ומסודרות, שיער חפוף ותסרוקת מתאימה המתחשבת במציאות שעל הראש; הימנעו מ"הלוואות" ו"השאלות" - קרחת מטופחת עדיפה בהרבה. באשר לצביעת שיער: גם לגברים מותר! (לאלו ששיער שיבה מפריע להם כמובן ובהתחשב בגוון המקורי). גבר מגולח ומריח אפטר-שייב טוב ממש עושה לי את זה, אבל גם זקנקן טרנדי, מטופח ומתוחזק קונה לא מעט נשים בימינו.

זקנקן טרנדי, מטופח ומתוחזק לצד תספורת נאה ובגדים מעניינים קונה לא מעט נשים בימינו 

באשר לביגוד – כמה המלצות כלליות ללוק מוקפד וקלאסי לגבר בוגר:
  • כדאי לבחור חולצה שתרגיש נוח על הגוף ולא תהיה צמודה מידי ותבליט את מה שרוצים להסתיר...
  • קצה המכנס צריך להיות כסנטימטר מעל קצה העקב מאחור, כשהוא נוגע בחלקה העליון של הנעל.
  • עניבה היא הקישוט במלתחת הגברים. רצוי שתהיה באיכות טובה ושאורכה יהיה עד לקו החגורה. רוחב העניבה כרוחב דש הז'קט. עניבות קלאסיות הן עניבות עדינות בדוגמאות של פסים אלכסוניים, נקודות קטנטנות, מעוינים, תלתן או עניבות חלקות. צבע ודוגמת העניבה צריכים להיות מותאמים לחולצה.
  • הגרביים צריכים להיות בצבע המכנסיים (או לכל הפחות בצבע הנעליים), בצבע אחיד ולא מושך תשומת לב (לא גרבי ספורט). חשוב גם שיהיו באורך בינוני שיסתיר את הרגל בזמן שיושבים ומשלבים רגליים.
  • הנעליים צריכות להתאים לאופי הלבוש והאירוע וכמובן למכנס. אך מעל הכל להקפיד על נעליים מצוחצחות.
  • לביגוד אלגנטי להתאים חגורה עדינה ולא עבה מדי. לג'ינס אפשר חגורה גסה ועבה יותר.

חגורות למכנסיים מחוייטים

חגורות לג'ינס ומכנסי קז'ואל

  • רוצה להראות צעיר ועדכני? אל תהסס להשתמש בצבעים נוספים שטרם העזת ללבוש, בשילובים קצת פחות מובנים מאליהם, כמו למשל ז'קט מחויט עם טישירט וג'ינס או מכנס בורדו וחולצת ג'ינס וסניקרס ביום שאין לך פגישות עיסקיות חשובות


  • צעיר ועדכני: מכנס בורדו וחולצת ג'ינס וסניקרס ביום שאין לך פגישות עיסקיות חשובות

במקרה ויש כרס בולטת - המטרה היא לטשטש, להאריך ולהרזות את אזור הבטן וכן ליצור איזון עם כתפיים חזקות ורגליים רחבות יותר לשמירה על רופורציות מאוזנות. לכן מומלץ:        
  • לבחור בגדים שיושבים יפה על הקווים של הגוף, אך לא נצמדים אליו יותר מידי. החולצה שתהיה עשויה מסוג בד באיכות טובה, ועבה מספיק (אך לא יותר מידי) כדי שיפול יפה על הקווים של הגוף, אך לא יצמד ובכך יטשטש את התעגלות הבטן. חולצות פולו (האיכותיות) עשויות מבד כותנה עבה יותר ולפיכך מחמיאות יותר.
  • פסים אופקיים – BIG NO NO  ופסים אנכיים – BIG YES YES . הפסים לרוחב גורמים לכל פלג הגוף העליון להראות רחב וגדול יותר, פסים אנכיים מושכים את העין למעלה ולמטה ויוצרים אשליה של מראה ארוך ורזה יותר .
  • עניבה וז'קט – יוצרים קו אנכי חזק ובולט דווקא באזור הבטן  המחוללים אפקט מרזה ומאריך. חשוב לשמור על פרופורציות – גבר גדול צריך עניבה רחבה וגבר קטן יותר – עניבה צרה יותר.
  • ללבוש צבעים מונוכרומטיים- חולצה ומכנסיים בשני צבעים קונטרסטיים כמו שחור ולבן "ישברו" את המראה שלך לשניים ויעשו חלק אמצעי גדול לבולט יותר. עדיף ללבוש חולצה ומכנסיים בצבעים זהים או דומים כדי ליצור קו צבע אחיד וארוך למראה צר יותר. צבעים כהים ירזו יותר מצבעים בהירים – אבל כל צבע יעבוד.
  • להימנע ממטען נוסף - רוקנו את כל הכיסים מקדימה ומאחורה, אלו רק מוסיפים רוחב. אם יש לכם הרבה דברים שאתם צריכים לקחת – מה דעתכם על תיק?

 טיפ אופנתי: תבלו (מהמילה תבלין) את ההופעה באביזרים. אביזרים איכותיים יעבירו מסר מאד ברור של מי אתם. השתדלו להשקיע בנעליים, שעון ותיק איכותיים שישמשו אתכם לאורך זמן ויעזרו לך ליצור את הרושם הראשוני הנכון, בהתאם למקום ולאירוע.

אביזרים איכותיים יעבירו מסר מאד ברור של מי אתם


צריכים עזרה אישית אחד על אחד מול הארון? אשמח לקבוע פגישה ולהגיע אליכם עד הארון. 
נסיוני כמנהלת תקשורת שיווקית בעולם ההייטק, בשילוב נסיעות רבות לחו"ל לפגישות עסקים, כנסים והדרכות, זימנו לי היכרות אישית ומעמיקה עם קוד הלבוש העיסקי ומאפשרים לי כיום לייעץ גם לחברות, אנשי עסקים, מנהלים בכל הרמות ובעלי מקצועות חופשיים אשר קוד הלבוש משחק תפקיד חשוב בעולמם העיסקי. כמובן אשמח לייעץ גם לגברים בתחילת דרכם שרוצים מלתחה מדוגמת המתאימה לגילם ועיסוקם.

אז איך זה עובד?
בפגישה אישית נבחן את מבנה הגוף, הצבעים, הגזרות והבדים המתאימים לך. נכיר את אישיותך, אורח החיים, טעמך, העדפותייך ונגדיר צרכים ומטרות אותם תרצה להשיג מן התהליך.נבנה יחד מלתחה חדשה שתשקף את צרכיך ואת מה שתרצה להקרין כלפי חוץ, ונבנה לוק לעבודה, ליומיום או לשעות הפנאי - לפי רצונך ותקציבך. נכין רשימת חוסרים ונלמד איפה ואיך לקנות, איך להרכיב הכל יחד, כך שבסופו של יום תהפוך לבעלים של מלתחה אופנתית ומחמיאה שתקל עליך להתאים בגדים לכל אירוע בזריזות וביעילות. יציאה לקניות עם רשימה ממוקדת תחסוך זמן וכסף ותהפוך להיות חוויה מהנה במקום מטלה.

שאלות, הערות והארות יתקבלו בברכה, פה למטה בתגובות...

שלכם בסטייל,

דפני ♥