popup sign form

6 במרץ 2017

10 הטרנדים המובילים לאביב קיץ 2017

אם כבר מאסתם בקור ובשכבות הרבות, ואתם כבר לגמרי עוקבים אחרי השמש, קבלו הצצה ראשונה לטרנדים של אביב ובקיץ של 2017, הישר ממסלולי תצוגות האופנה בפריז, מילנו, לונדון, וניו יורק.
ניצנים ראשונים ניראים כבר בקולקציות החדשות שנכנסות לחנויות. אז שניה לפני שאתם מסתערים על החנויות לחקור את האינטרפטציה ה"מאס-פרודקשנית" של הטרנדים, בואו נציץ איך זה נראה בתצוגות בתי האופנה המובילים:
1. כתפיים רחבות הישר ממסיבה של שנות ה-80 – העשור בעל הטעם הכי מזעזע חוזר עם פריטים במראה קופסתי, לא לביישניות שביננו. כתפיים גדולות – והמותן מודגשת: 


2. שרוולים אקסטרים – נפוחים, עם חיתוכים, מודגשים ומוגדלים:

3. סיסמאות ולוגואים – תנו לטי שירט שלכם את זכות הדיבור, כי היא לא הולכת לשום מקום! הדפסי המילים והמשפטים לגמרי כאן כדי להישאר: 

4. מכופתרות מפורקות – חולצות מחויטות ללא כתף, קאט-אאוטס, בהשראה גברית (עם פסים דקים), בעיצובים שונים ומעניינים של חלקים חסרים, שרוולים וכיווצים:




5. וולנים וולנים וולנים – מסוגים שונים של חומרים, נשיים, רוקיסטים ומה לא... על חולצות, שמלות, וחצאיות. 



6. שילובי צבעים מתנגשים - כחול בוהק וירוק דשא, ורוד וצהוב, כחול ואדום, סגול וורוד ... בכלל נראה הרבה בגדים בגווני הורוד (פוקסיה, בייבי, פטל...) ו-50 גוונים של צהוב. גם הירוק זית לא הולך לשום מקום. 







7. פסים, הדפסים ופרחים – מגיעים במלוא העוצמה לפונים לכל הכיוונים. גם משבצות שחור לבן גאנגהאם סטייל נראה לא מעט:





8. הכתף הקרה וחזיה– טופים עם כתף חשופה בא-סימטריות, וחזיות שנלבשות מעל הבגד: 




9. חולצת שמלה מכופתרת לבנה - התחיל בשנה שעברה ונשאר איתנו לשנה נוספת:

10. אתלטי-ספורטיבי – בהשראת רוכבי אופניים, טייצים, בגדי אימון ומעילי ספורט:


קשה לעיכול? אל דאגה, התמונות מהתצוגות הן רק ההשראה, הן מכתיבות הטרנד. על המדפים בחנויות תקבלו וורסיות הרבה יותר מרוככות של הטרנד... מה שבטוח, הולך להיות פה שמח! :)
אביב שמח,
דפני ♥