popup sign form

28 במאי 2017

המדריך למכנסיים קצרים לגברים

הפעם החלטתי לפנק קצת גם את הגברים עם טיפים ללבישה נכונה של מכנסיים קצרים. במזג אויר חם כמו שלנו מכנסיים קצרים להתמודדות עם החום הם מאסט. השאלה היא איזה מכנסיים קצרים לקנות שעדיין ישאירו אתכם בסטייל ולא יקחו אתכם למראה השלוכי / זרוק.

קיבצתי כמה טיפים שיעזרו לכם להיראות טוב ובסטייל גם כשרגליים מאווררות: 
1. חשוב לזכור שמכנסיים קצרים מיועדים לשעות הפנאי ולא לעבודה, אלא אם כן המקצוע שלכם הוא מציל בים או משהו ממש ממש לא פורמלי.
2. התאימו את אורך המכנס לגובה שלכם - יש אורך נכון למכנסיים קצרים והוא כמה סנטימטרים בודדים מעל הברך. מכנסיים קצרים מדי יש בהם משהו קצת מביך (תזכרו שהרגליים של רוב הגברים שעירות), מכנסיים מתחת לברך יקצרו אותך ויתנו לך מראה נמוך ולא פרופורציונלי.



3. התאימו את גזרת המכנסיים למבנה הגוף שלכם - העדיפו גזרה ישרה ולא בלונית שתהיה תמיד קלאסית ומחמיאה. הימנעו ממכנסי דגמ"ח בעלי כיסים גדולים ונפוחים שמורידים מהסטייל והעדיפו גזרת ג'ינס או מכנסי צ'ינו (עם כיסים אלכסוניים קלאסיים).



4. צבעים מומלצים למכנסיים קצרים (גם ארוכים דרך אגב, מאותו סוג) – אפור, חאקי בריטי, כחול נייבי, כחול בהיר, ירוק מרווה, ירוק זית, אפור פחם, חום, ורוד עתיק, בורדו בריק, פסים דקיקים, בז', חאקי בהיר. שחור פחות מומלץ. בדים: כותנה ופשתן.


5. שלבו במשחקי מיקס אנד מאץ' טי שירטים מדליקות, חולצות פולו או חולצות כפתורים קצרות בגזרת slim, אפשר גם ארוכות מכופתרות לא מחויטות עם שרוולים מקופלים עד אמצע האמה (4-5 קיפולים צרים), או לדוגמא חולצת פשתן לבנה עם שרוולים מקופלים. אם יותר קריר ניתן לשלב סריג ארוך או קרדיגן.


דוגמאות ללבישת מכנסיים קצרים (מתוך pinterest)

6. בפנים או בחוץ? טי שירט תמיד בחוץ, פולו שירט בפנים או בחוץ, מכופתרת עדיף בפנים למעט אם היא גזרת slim והיא קצרה יחסית. בפנים משמע – עם חגורה (עור חומה עובי בינוני, קלועה בגוונים טיבעיים/כחול נייבי).

דוגמאות ללבישת מכנסיים קצרים (מתוך pinterest)


7. נעליים שמתאימות ללוק – מוקסינים, סניקרס, אספרדיל וכד', ללא גרביים מציצות (השתמשו בקרסוליות שלא רואים) או ללא גרביים כלל. המנעו מנעלי ספורט מגושמות, נעליים סגורות מדי או גבוהות.
8. אבזרו בשעון, כובע, משקפי שמש מדליקות, צמיד, תיק אופנתי.



מקווה שיהיה לכם קיץ אוורירי ומלא בסטייל!

לייעוץ אישי וקביעת פגישה מול הארון שלכם מוזמנים להתקשר - 054-4303026.
דפני